معرفی محصولات روز بازار شوش در کانال تلگرام @shooshmart

برای خرید جهیزیه ارزان کجا برم؟

دسته بندی: وبلاگ
30 فروردین 1402
برای خرید جهیزیه ارزان کجا برم؟

خرید جهیزیه یکی از مراحل بسیار پرچالش و زمان‌بر برای شروع یک زندگی جدید است. هر فردی برای شروع زندگی خود نقشه‌هایی دارد و دوست دارد بتواند آن‌چه را که درمورد اسباب منزل، دکوراسیون و چیدمان منزلش در ذهن دارد در زندگی واقعی پیاده کند؛ پس باید راهی پیدا کند تا لوازمی را خریده که بیشترین شباهت را با رویای خود داشته باشد. برای این کار لازم است خرید خود را از مراکزی انجام دهید که تنوع زیادی داشته باشد تا بتوانید موارد دلخواه خود و البته هماهنگ باهم را بیابید. از طرفی همانطور که در جریان هستید فشار اقتصادی باعث کاهش قدرت خرید مردم شده است و پیدا کردن اجناس ارزان و در عین حال با کیفیت مناسب نیز یکی از دغدغه‌های مردم هنگام خرید جهیزیه می‌باشد.

هرکدام از اقلام جهیزیه در شهر تهران و یا کل کشور دارای بورس خاصی است که بهتر است برای خرید به مناطق خاص فروش آن کالاها مراجعه کرد. در این مقاله قصد داریم مراکز مهم خرید جهیزیه و بورس کالاهای مختلف را به شما معرفی کنیم؛ لطفا با ما همراه باشید.

راهنمای مطالعه متن


شوش و صالح آباد بورس خرده ریز آشپزخانه

لوازم آشپزخانه بسیار متنوع است و تنها شامل ظرف و ظروف چینی و کریستال نمی‌شود. گاهی لازم است وسایلی برای آشپزخانه خود بخرید که کاربردی هستند و یا گاهی نیاز به ظروف دکوری برای آشپزخانه خود خواهید داشت. بازار صالح آباد و بازار شوش هر دو بورس خرید لوازم و خرده ریز آشپزخانه هستند. از مزایای این دو بازار امکان خرید غیرحضوری و مشاهده محصولات از طریق پلتفرم‌های مختلف می‌باشد. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت بازار صالح‌آباد خرید غیرحضوری از فروشگاه‌های بازار صالح‌آباد انجام دهید. وب‌سایت شوش‌مارت نیز شامل لوازم آشپزخانه جهیزیه است و با مراجعه به آن خرید غیرحضوری لوازم آشپزخانه امکان‌پذیر است.

شوش و صالح آباد بورس خرده ریز آشپزخانه


خرید سرویس چینی و آرکوپال

یکی از اقلام بسیار مهم در خرید جهیزیه سرویس چینی و آرکوپال است. برای خرید این اقلام مهم باید به مراکزی مراجعه کرد که دارای ویژگی‌های خاصی باشد. یکی از این ویژگی‌های معتبربودن فروشگاه است که شما مطمئن شوید اجناسی که به شما می‌فروشند اصل بوده و دارای گارانتی معتبر باشد. اغلب فروشگاه‌های معتبر تمام تلاش خود را در جهت حفظ اعتبار و آبروی خود از طریق جلب رضایت مشتری می‌نمایند و بهترین اجناس را به آن‌ها از نظر کیفی و قیمت ارائه می‌کنند.
بازار شوش که به مرکز خرید جهیزیه معروف است دارای چندین فروشگاه معتبر و بزرگ است که سال‌هاست در حال ارائه ظروف چینی و ظروف آرکوپال با کیفیت به عروس و دامادهای محترم هستند. این فروشگاه‌ها مملو از انواع و اقسام برندهای سرویس چینی و آرکوپال در طرح‌های بسیار متنوع و قیمت‌های مختلف هستند. بازار صالح‌آباد نیز دارای فروشگاه‌های بزرگی برای خرید سرویس چینی و سرویس غذاخوری آرکوپال است. فروشندگان بازار صالح‌آباد بیشتر به صورت عمده فعالیت می‌کنند به همین دلیل اجناس خود را می‌توانید با قیمت‌های بسیار مناسبی از این بازار خریداری نمایید.

برای خرید جهیزیه کجا برم؟


خرید بلور و کریستال

اگر قصد خرید بلور و کریستال دارید؛ بی شک پیشنهاد ما بازار شوش می‌باشد که از قدیم بورس بلور و کریستال بوده و به بازار بلورفروشان نیز معروف می‌باشد. در بازار بلورفروشان شوش از بلور ایرانی تا انواع ظروف کریستالی از جمله چک، آلمان، بوهمیا و … و بهترین کریستال‌های خارجی یافت شده و می‌توانید تمامی اجناس کریستالی مدنظر خود را خریداری کنید.

برای خرید جهیزیه کجا برم؟


خرید فرش از بازار بزرگ تهران 

فرش به دلیل اهمیتی که در لوازم خانه دارد تأثیر زیادی روی طراحی فضای داخلی شما دارد. بسیار مهم است که شما فرشی را انتخاب نمایید که علاوه بر زیبایی خیره‌کننده‌اش، مطابق با طرح‌های ترند روز بوده و از طرفی با وسایل دیگر شما هماهنگی لازم را داشته باشد؛ علاوه بر آن فرش باید دارای کیفیت مناسب بوده و از برندهای معروف و معتبر آن را خریداری نمایید. برای خرید فرش در تهران می‌توانید به یکی از مکان‌های زیر مراجعه نمایید:

  • سرای بوعلی در بازار بزرگ تهران: دارای فروشگاه‌های فرش دستبافت و ماشینی است.
  • میدان هفتم تیر: در این میدان نیز چندین فروشگاه فرش ماشینی و دستبافت برای خرید وجود دارد.
  • شهر فرش: مرکز خرید بزرگ فرش ماشینی و دستبافت است.

برای خرید فرش جهیزیه کجا برم؟


خرید پرده از بازار معروف مولوی

پرده نیز از اقلامی است که باید برای منزل جدید به عنوان جهیزیه خریداری شود و رنگ، جنس و طرح پارچه آن باید توسط کسانی به شما ارائه شود که تجربه و اطلاعات کافی درباره جدیدترین مدل‌ها و طرح‌ها داشته باشند. بازار مولوی به عنوان یکی از معروف‌ترین مکان‌ها در تهران برای خرید پرده است. شما با مراجعه به فروشگاه‌های پرده در خیابان مولوی با تنوعی از پارچه‌ها و مدل‌ها روبه‌رو خواهید شد. فروشندگان این مراکز دارای تجربه کافی در فروش پرده هستند و راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه خواهند نمود. پس از انتخاب مدل و پارچه پرده سفارش دوخت آن را نیز انجام داده و در موعد مقرر پرده خود را تحویل خواهید گرفت.
بازار عبدل آباد نیز بازار دیگری برای خرید پرده است که پرده‌ها در این منطقه با قیمت‌های مناسب‌تر و ارزان‌تری ارائه می‌شوند.

خرید پرده از بازار معروف مولوی


بازار صالح آباد، بورس پلاسکو جهیزیه

لوازم پلاستیکی از جمله لوازم ضروری برای شروع زندگی جدید هستند. برای تهیه این اقلام به طور کلی باید به مراکزی مراجعه نمایید که لوازمتان با هم هماهنگ بوده و رنگ و طرح یکسانی داشته باشند تا جهیزیه شما شکیل‌تر به نظر برسد. مراکز خرید پلاسکو در تهران بازار پلاستیک اما رضا واقع در سه راه افسریه، بازار تهرانپارس و بازار صالح‌ آباد هستند. بازار صالح آباد تنوع بسیار زیادی را در پلاستیک‌های وارداتی دارد و فروشگاه‌های این منطقه اکثرا به صورت عمده اجناس خود را به بازار عرضه می‌کنند؛ در نتیجه قیمت‌های مناسب‌تر و تنوع بیشتری در اجناس دارند.

برای خرید پلاسکو جهیزیه کجا برم؟


امین حضور بازار لوازم خانگی برقی در تهران

لوازم برقی آشپزخانه نیز از مهم‌ترین لوازمی است که باید در خرید آن‌ها وسواس زیادی به خرج داد؛ زیرا شما قرار است که سال‌های متمادی از این وسایل استفاده نمایید و باید اقلامی را انتخاب نمایید که دارای کیفیت بالا، کارایی مناسب، دوام زیاد و زیبایی ظاهری باشند؛ در نتیجه باید به مرکز خرید لوازم برقی خانگی معتبر برای خرید مراجعه نمایید تا هم از از اطلاعات مفید فروشندگان معتبر استفاده کنید تا خرید مطمئن‌تری داشته باشید و هم از خدمات پس از فروش بهره‌مند شوید تا بعدها برایتان مشکلی به وجود نیاید. مراکزی که ما برای خرید لوازم خانگی برقی از قبیل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، آبمیوه‌گیر، چرخ گوشت، غذاساز و … به شما توصیه می‌کنیم سه‌ راه امین حضور و خیابان جمهوری است.

برای خرید لوازم برقی جهیزیه کجا برم؟


خرید لوازم صوتی و تصویری با کیفیت

لوازم صوتی و تصویری از اقلامی است که در ابتدای زندگی زوج‌های جوان حتما باید خریداری شوند و در واقع این لوازم از اقلام ضروری جهیزیه محسوب می‌شوند. در خیابان جمهوری تهران انواع پاساژها و مراکز خرید بزرگ و کوچک برای خرید لوازم صوتی و تصویری از قبیل انواع تلویزیون، ساندبار و سینمای خانگی وجود دارد. این فروشگاه‌ها لوازم صوتی و تصویری را از برندهای مختلف مانند ال جی، سامسونگ، دوو، سونی، مارشال و … عرضه می‌کنند. شما با مراجعه به این مراکز با تنوع زیادی در لوازم صوتی و تصویری گوناگون روبه‌رو خواهید شد که با راهنمایی فروشندگان می‌توانید به خرید خود بپردازید.

برای خرید لوازم صوتی تصویری جهیزیه کجا برم؟


خرید لوستر و لوازم روشنایی؛ بورس لوستر تهران

هر خانه‌ای نیاز به لوازم روشنایی و لوستر دارد. بسته به نیاز خود می‌توانید لامپ، لوستر سقفی و یا لوستر دیواری مورد نیاز منزل خود را از فروشگاه‌های موجود در خیابان لاله زار تهیه نمایید. این خیابان سال‌هاست که فروشگاه‌های بزرگ لوازم روشنایی و لوستر را در خود جایداده است و به عنوان بورس لوازم روشنایی و لوستر شناخته می‌شود. خیابان ابوسعید نیز یکی از خیابان‌های تهران است که لوازم روشنایی و لوستر را عرضه می‌نماید. در بازار صالح‌آباد نیز می‌توانید لوازم روشنایی و لوستر را برای منزل خود تهیه نمایید.

برای خرید لوستر جهیزیه کجا برم؟


خرید مبلمان و وسایل چوبی؛ مهم‌ترین قسمت جهیزیه

مبلمان و لوازم چوبی منزل که در ابتدای زندگی تهیه می‌شوند باید به گونه‌ای انتخاب شوند که سال‌ها دوام و استحکام داشته باشند. از طرفی زیبایی ظاهری آن‌ها و همچنین به روز بودن مدل آن‌ها در طراحی داخلی منزل شما نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند؛ بنابراین بهتر است مبلمان و لوازم چوبی خود را از تولیدکنندگان معتبر و با تجربه خریداری نمایید. مراکز مهم برای خرید مبلمان و وسایل چوبی در تهران شامل بازار یافت اباد، دلاوران، جاجرود و چهاردانگه هستند.

برای خرید مبل جهیزیه کجا برم؟


جمع‌بندی

در این مقاله به این موضوع پرداختیم که برای خرید جهیزیه بهتر است به کدام بازارها یا مراکز مراجعه نماییم. هر کدام از اقلام جهیزیه در جایگاه خود دارای اهمیت هستند و بورس خاص خود را دارند؛ این اقلام شامل لوازم آشپزخانه، ظروف چینی و آرکوپال، کریستال و بلور، لوازم روشنایی و لوستر، مبلمان و لوازم چوبی، قاشق و چنگال، وسایل پلاستیکی، لوازم برقی خانگی، لوازم صوتی و تصویری، پرده، فرش و … هستند. به عنوان مثال بورس لوازم آشپزخانه بازار صالح‌آباد است که خرید غیر حضوری این اقلام نیز از طریق وبسایت و کانال تلگرام صالح آباد امکان‌پذیر است. یک مثال دیگر بازار شوش به عنوان مرکز خرید لوازم جهیزیه در تهران است و انواع ظرف و ظروف در این بازار یافت می‌شود. سایت و کانال تلگرام شوش‌مارت نیز امکان خرید لوازم جهیزیه به صورت غیر حضوری را فراهم کرده است. مثال‌های دیگری در مقاله حاضر به عنوان بورس خرید انواع کالاهای مربوط به جهیزیه معرفی شده‌اند. اگر نظر، پیشنهاد و یا انتقادی درباره مطلب حاضر دارید، لطفا در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

28 مهر 1401
آرکوپال بهتر است یا چینی؟ برای دم دستی کدام را بخریم؟

آرکوپال بهتر است یا چینی؟

آرکوپال یا چینی؟ هنگامیکه این سوال را از یک فروشنده می‌پرسید؛ اولین چیزی که از شما خواهد پرسید این است...

ادامه مطلب
15 اسفند 1399
پاساژ نور بازار شوش تهران

پاساژ نور بازار شوش تهران

پاساژ نور بازار شوش مرکز خرید نوساز، با ۱۰ طبقه تجاری واقع در محله باغ آذری و خیابان صابونیان...

ادامه مطلب
10 مهر 1402
10 تا از بهترین برندهای چینی ایرانی

۱۰ تا از بهترین برندهای چینی ایرانی

اگر برای خرید ظروف چینی اطلاعات کافی ندارید و بین خرید ظروف ایرانی و خارجی مردد هستید؛ خواندن این...

ادامه مطلب

نظرات کاربران

  • سپید
    4 اردیبهشت 1402

    مگه دیگه جهیزیه ارزونم میشه پیدا کرد؟

    • فاطمه باباعلی _ کارشناس محتوا
      4 اردیبهشت 1402

      سلام؛ درسته که قیمت‌ها بسیار فضایی شده و افزایش ناگهانی و چشم گیری داشته است، اما شما می‌توانید از بازارهایی که مغازه داران مستقیم با تولیدکننده در ارتباط هستند یا خود آن‌ها تولیدی دارند خرید کنید تا خرید مقرون به صرفه‌تری داشته باشید. همچنین بازار شوش به دلیل تنوع بالا و تعدد دست فروشان و مغازه داران قیمت‌ها رقابتی بوده و شما می‌توانید با گشت و گذار و مقایسه قیمت‌ها خرید خود را با بهترین قیمت انجام دهید.