معرفی محصولات روز بازار شوش در کانال تلگرام @shooshmart

جمعه بازار شوش کجاست؟

دسته بندی: اخبار
22 آذر 1401
جمعه بازار شوش کجاست؟

همانطور که می‌دانید بازار شوش یکی از معروف‌ترین بازارهای خرید ظروف و لوازم آشپزخانه و انواع ظروف پذیرایی و دکوری کریستال، چینی و به خصوص خرد و ریز لوازم جهیزیه می‌باشد که با داشتن پاساژها و مغازه‌های متنوع و پر تعداد، همه روزه پذیرای مشتریان زیادی از نقاط مختلف تهران و حتی شهرستانها می‌باشد. تنوع کالاهای عرضه شده در این بازار به گونه‌ای است که می‌توان گفت بازار شوش قطب لوازم آشپزخانه کشور است.

در این میان اگر کارمند هستید و یا در طول هفته فرصت عزیمت به این بازار را پیدا نمی‌کنید؛ جمعه بازار شوش فرصت خوبی است که سری به این بازار زده و از محصولات متنوع بازار دیدن کرده و خرید نمایید.

برای اطلاع از مکان جمعه بازار شوش، ساعات کاری و محصولات عرضه شده در آن تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای مطالعه متن


جمعه بازار شوش کجاست؟

جمعه بازار شوش در راسته اصلی بازار شوش یعنی خیابان صابونیان برپا می‌گردد که برای رسیدن به آن باید اول به میدان شوش رفته و پس از آن با صرف چند قدم (زیر ۲ دقیقه پیاده) به ابتدای این خیابان برسید. اگر قصد دارید تا با مترو به این بازار بروید؛ می‌توانید بعد از پیاده شدن از مترو شوش سوار اتوبوس‌های کیانشهر شده و میدان شوش سر خیابان صابونیان پیاده شوید.

در روزهای جمعه راسته اصلی بازار شوش (خیابان صابونیان) مانند روزهای دیگر هفته مملو از دست فروشان و فروشندگانی است که مغازه‌های آنان در همکف پاساژها و یا مجتمع‌های نبش این خیابان می باشد. تفاوت این روز با سایر روزهای هفته در این است که در این روز دست فروشانی از مناطق دیگر و حومه شوش نیز به این راسته آمده و هریک بساط خود را در کنجی پهن می‍کنند. بدین ترتیب شما می‌توانید با گشت و گزاری در این خیابان و کوچه‌هایی که به آن وصل می‌گردد، اجناسی متنوع از خرد و ریز و لوازم آشپزخانه را مشاهده کنید که با کیفیت‌های گوناگون وقیمت‌های مختلف عرضه می‌گردد.

اگر تاکنون به بازار شوش سفر نکرده‌اید؛ برای اطلاع از آدرس و مسیریابی مقاله آدرس بازار شوش را مطالعه کنید.

دست فروشان جمعه بازار شوش

  • برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ‌تر روی هر تصویر کلیک کنید.

در جمعه بازار شوش؛ همه محصولی با همه جور قیمتی هست!

در جمعه بازار شوش انواع و اقسام محصولات از جمله ظروف و لوازم چوبی، ظروف بلوری و کریستال، ظروف چینی و آرکوپال، ساعت، انواع لوازم دکوری، تکه های کوچک لوازم جهیزیه، خرده ریز آشپزخانه و… یافت می‌شود. بدلیل تعدد فروشنده و تنوع بسیار بالای محصولات عرضه شده در این روز کسبه و دست فروشان ناچارا قیمت های متفاوتی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند تا بتوانند سهم فروش خود را افزایش دهند. اگر قصد خرید در این روز را دارید حتما در نظر داشته باشید که جای اول خرید نکنید و ابتدا به گشت و گزار در بازار پرداخته و از هریک قیمت بگیرید و در انتها بهترین قیمت و کیفیت را برای خرید انتخاب کنید.

فراموش نکنید که هر محصولی عرف قیمتی دارد و قیمت‌های خیلی ارزان و وسوسه برانگیز ممکن است در پس خود مشکلاتی را به همراه داشته باشد و به قول قدیمی‌ها هیچ ارزونی بی حکمت نیست!

دست فروش بازار شوش تهران


برای جهیزیه از جمعه بازار شوش خرید کنیم؟

شاید این سوال شما نیز باشد که حراجی‌ روزهای جمعه بازار شوش برای خرید جهیزیه مناسب می‌باشد یا خیر! جمعه بازار شوش با توجه به تنوع بالای محصولات و قیمت مناسب برای خرید ظرف و ظروف آشپزخانه و لوازم دم دستی مناسب می‌باشد؛ همچنین ظروف بلوری و آرکوپال نیز با قیمت مناسب و متنوع می‌توان پیدا کرد. اما برای خرید ظروف چینی، کریستالی و دکوری‌های خاص بهتر است از مغازه‌ها دیدن کنید و سراغ مارک‌های معتبر بروید.

همچنین این بازار تکه‌های بزرگ لوازم برقی آشپزخانه را کار نمی‌کند و لوازم برقی کوچک آشپزخانه را نیز تک و توک در برخی مغازه‌های پاساژها می‌توان یافت. پیشنهاد ما برای خرید این لوازم بازار امین حضور است که بورس لوازم برقی منزل در تهران می‌باشد.

دست فروشان جمعه بازار شوش


خرید آنلاین و غیرحضوری از فروشندگان بازار شوش

اگر قصد دارید تا چرخی در بازار شوش بزنید و جدیدترین محصولات عرضه شده در این بازار را از منزل مشاهده کنید؛ ما به شما پیشنهاد می‌کنیم پلتفرم‌های بازار شوش نظیر وبسایت شو‌مارت و کانال تلگرام بازار شوش را دنبال کنید تا ضمن آگاهی از جدیدترین محصولات عرضه شده به بازار و قیمت‌های آنها؛ فروشندگان این محصولات را نیز بشناسید تا در صورت نیاز و یا عزیمت به بازار شوش بدانید محصول مورد نظر خود را باید کجا و از چه شخصی خریداری کنید.

همچنین می‌توانید از طریق اطلاعات تماس و پاسخگوی مجازی درج شده در هریک از این پلتفرم‌ها با فروشنده محصولات مورد نظر خود به توافق رسیده و خرید خود را صورت غیر حضوری انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید.


  • در صورتی که سوالی در خصوص این مقاله دارید در بخش کامنت‌ها از ما بپرسید؛ در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهیم بود.

مقالات مرتبط

29 آبان 1400
بازار شوش تهران چی داره؟

بازار شوش تهران چی داره؟

اگر از تماشای ظروف بلوری و لوازم دکوری لذت می‌برید، حتما باید سری به بازار شوش تهران بزنید. احتمالا...

ادامه مطلب
28 خرداد 1401
ساعت کاری بازار شوش؟

بازار شوش تا چه ساعتی باز است؟ (ساعت کاری بازار شوش)

اگر ساکن شهرستان هستید و برای اولین بار قصد عزیمت به بازار شوش تهران را دارید، بی شک مهم...

ادامه مطلب
29 اردیبهشت 1401
باربری شوش تهران

لیست باربری های بازار شوش تهران + شماره تلفن و آدرس

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر بازار خریدهای اینترنتی و غیر حضوری بسیار رونق گرفته‌است، اهمیت باربری‌ها، پست...

ادامه مطلب

نظرات کاربران

  • ریما
    21 دی 1401

    آقا این دستفروشای بازار شوش مخصوصا جمعه ها، یه جنسایی میارن در مغازه نمیتونی پیدا کنی
    ولی خیلی هاش هم خوب نیست

    • فهیمه گنجعلی - کارشناس محتوا
      12 بهمن 1401

      درود بر شما. ممنون از اینکه تجربه خریدتون از جمعه بازار شوش رو به اشتراک گذاشتین

  • حنا
    10 بهمن 1401

    جمعه ها مگه بازار شوش تعطیل نیست؟

    • فاطمه باباعلی _ کارشناس محتوا
      10 بهمن 1401

      با سلام؛ در روزهای جمعه اکثر مغازه‌ها و پاساژهای بازار شوش تعطیل بوده یا به صورت پاره وقت کار می‌کنند اما دست فروشان زیادی در روزهای جمعه در خیابان صابونیان وجود دارند که اجناس خود را با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسانند.

  • ملینا
    17 بهمن 1401

    این جمعه بازار شوش هر هفته هست؟ یعنی من این هفته بخوام برم میشه هستن؟

    • فاطمه باباعلی _ کارشناس محتوا
      10 اسفند 1401

      با سلام، بله دوست عزیز همانطور که در مقاله نیز به آن اشاره کردیم هر هفته دست فروشان زیادی در خیابان صابونیان محصولات خود را با قیمت‌های مناسب‌تر به فروش می‌رسانند.