معرفی محصولات روز بازار شوش در کانال تلگرام @shooshmart

پاساژ الغدیر بازار شوش

26 بهمن 1399
پاساژ الغدیر بازار شوش تهران

پاساژ الغدیر مجتمع تجاری نوساز، با هشت طبقه واقع در محله باغ آذری و خیابان صابونیان در مرکز بازار چینی و بلور ایران می‌باشد. در این مجتمع فروشندگان کالاهای مختلف نظیر لوازم برقی، لوازم خانگی، ابزار و ظروف آشپزخانه، لوازم جهیزیه، ظروف آشپزی و پذیرایی، گل و گلدان، لوازم چوبی و … محصولات خود را به صورت عمده و تک عرضه می‌کنند.

در ادامه به معرفی بخش‌های مختلف این مرکز خرید پرداخته و ضمن ارائه اطلاعات دسترسی و آدرس مسیریابی به معرفی کوتاهی از امکانات و محصولات عرضه شده در این مجتمع تجاری خواهیم پرداخت.

راهنمای مطالعه متن:


معرفی پاساژ الغدیر بازار شوش

پاساژ الغدیر بازار شوش تهران یکی از بزرگ‌ترین و کامل‌ترین مجتمع‌های تجاری بازار بزرگ شوش می‌باشد که بدلیل داشتن فضای مناسب و ایده آل برای خرید، تنوع بالای محصولات خانگی و لوازم آشپزخانه با برند‌های معتبر و قیمت گذاری‌های کارشناسی شده کالا و اجتماع مناسب واحد‌های تجاری و اداری در کنار هم و در نهایت اجرای شیوه‌های درست مدیریت بهره‌‌برداری، توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کرده و به یکی از معروف‌ترین مراکز خرید کالای خانگی و لوازم آشپزخانه در بازار شوش تبدیل شود.

این پاساژ بی‌‌اغراق یکی از پر‌بازدید‌ترین مراکز خرید کالای خانه و آشپزخانه بازار شوش می‌باشد که روزانه هزاران نفر مراجعه‌ کننده دارد. مجتمع تجاری الغدیر با توجه به تنوع خدماتی که ارائه می‌کند تقریبا به نیازهای مرتبط با کالای خانگی و لوازم آشپزخانه شما به درستی پاسخ می‌دهد که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

 

مجتمع تجاری الغدیر


پلتفرم تبلیغاتی شوش مارت | بازار شوش تهران این امکان را برای شما فراهم نموده تا بتوانید بدون نیاز به حضور در شلوغی بازار و آلودگی شهر، تمامی محصولات عرضه شده در پاساژ الغدیر و سایر فروشندگان بازار شوش تهران را در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی و ویدئویی زیر مجموع مشاهده نموده و ضمن اطلاع از جزئیات فروش و قیمت محصولات، با فروشنده‌ی دست اول کالا به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید.

مشاهده فروشندگان فعال در پاساژ الغدیر بازار شوش تهران

شماره تماس دفتر مجتمع تجاری الغدیر

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاع از ساعات فعالیت پاساژ، فروشندگان فعال و یا انتقال پیشنهادات و انتقادات خود با مدیریت مجتمع تجاری اداری الغدیر تماس حاصل فرمائید.


دفتر مدیـــریت


ارتباط مستقیم با مدیریت مجتمع


۰۲۱۵۵۰۸۳۹۰۱


آدرس پاساژ الغدیر

  • تهران – میدان شوش – محله باغ آذری – خیابان صابونیان – مجتمع تجاری الغدیر

شما می‌توانید تنها با کلیک کردن بر روی نرم افزار مسیریاب محبوب خود، آدرس پاساژ الغدیر بازار شوش را به راحتی دنبال کرده و به این مجتمع تجاری عزیمت کنید.


اطلاعات دسترسی با وسایل نقلیه شخصی و عمومی

دیگر خصوصیت پاساژ الغدیر بازار شوش دسترسی آسان با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی به آن است. شما می‌توانید با استفاده از نقشه‌ی زیر به راحتی مسیر خود برای رسیدن به پاساژ الغدیر مشخص نمایید. همچنین می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی نظیر اتوبوس، تاکسی و مترو نیز برای رسیدن به پاساژ الغدیر در بازار شوش تهران استفاده نمایید.


مسیر خطوط اتوبوسرانی :

خط ۲۹۰۶ میدان راه آهن – میدان خراسان ایستگاه شوش  ۲- خط ۲۶۱۵ پایانه جنوب – سعدی جنوبی ایستگاه شوش

مسیر خطوط تاکسیرانی : 

میدان آزادی – خراسان – سپاه – مولوی – شهر ری – راه آهن و … تاکسی‌های این خطوط شما را مستقیما به میدان شوش میرسانند.

مسیر های خطوط مترو :

  • خط کهریزک به تجریش | ایستگاه مترو شوش – تاکسی خط کیانشهر تقاطع خیابان بخارایی – تاکسی خط شوش خیابان صابونیان
  • خط آزادگان به قائم | ایستگاه مترو راه آهن – اتوبوس و تاکسی های مستقیم به میدان شوش – تاکسی خط شوش خیابان صابونیان

نقشه مترو پاساژ الغدیر بازار شوش تهران


راهنمای طبقات|پاساژ الغدیر

ساختمان تجاری الغدیر بازار شوش تهران دارای بافتی نوساز و هشت طبقه می‌باشد و دارای محیطی مناسب برای گشت‌زنی و خرید است. همچنین این مجتمع تجاری دارای آسانسور، سرویس بهداشتی، سوپرمارکت، رستوران، مسجد و نمازخانه همچنین انبار داخلی در مجتمع و عابر بانک (َATM) می‌باشد که جهت رفاه هرچه بیشتر شما مشتریان و بازدیدکنندگان به خدمت گرفته شده‌اند.

تمامی طبقات پاساژ الغدیر تجاری بوده و شامل مغازه‌های عرضه کننده محصولات به صورت عمده و تکی می‌باشد و شما می‌توانید تمامی محصولات مورد نیاز خود در منزل و آشپزخانه را از این پاساژ خریداری نمایید.


تصاویر داخلی مجتمع الغدیر:

در ادامه تصاویری از نماهای مختلف این پاساژ و مجتمع تجاری را به نمایش می‌گزاریم.

داخل پاساژ الغدیر


محصولات عرضه شده در پاساژ الغدیر شوش

این مرکز خرید فعال در بازار شوش دارای واحدهای تجاری و صنفی مختلفی است که محصولات با کیفیت‌ خود را با قیمت‌های مقرون به صرفه عرضه داشته‌اند. از جمله محصولات عرضه شده در پاساژ الغدیر می‌توان به لوازم آشپزخانه نظیر ظروف آشپزی و پذیرایی چینی، سرامیک، آرکوپال، کریستال و بلور، چوبی (بامبو)، برنجی، مسی و … اشاره کرد. ظروف و لوازم دکوری همچنین صنایع دستی نیز از سری محصولات دیگر عرضه شده توسط فروشندگان فعال پاساژ الغدیر در بازار شوش تهران می‌باشند.

نمایندگی لیمون در پاساژ الغدیر


فروشندگان فعال در پاساژ الغدیر شوش

پلتفرم تبلیغاتی شوش مارت | بازار شوش تهران این امکان را برای شما فراهم نموده تا بتوانید بدون نیاز به حضور در شلوغی بازار و آلودگی شهر، تمامی محصولات عرضه شده در پاساژ الغدیر و سایر فروشندگان بازار شوش تهران را در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی و ویدئویی زیر مجموع، مشاهده نموده و ضمن اطلاع از جزئیات فروش و قیمت محصولات، با فروشنده‌ی دست اول کالا به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید.

مشاهده فروشندگان فعال در پاساژ الغدیر بازار شوش تهران

نمای داخلی پاساژ الغدیر


در وبسایت شوش‌مارت فروشنده شو

نشر همزمان آگهی محصولات و خدمات شما در وب‌سایت، کانال تلگرام، پیج اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی و ویدئویی پلتفرم تبلیغاتی شوش‌مارت، فرصت بهتر دیده شدن تبلیغات شما را در بین علاقمندان و مشتریان هدف فراهم می‌کند.

شما فروشندگان محترم می‌توانید آگهی محصولات خود را پلتفرم‌های تبلیغاتی شوش مارت منتشر کرده و روزانه به هزاران بازدید‌کننده اینترنتی بازار شوش تهران نمایش دهید.

  • برای کسب اطلاعات بیشتر و درج آگهی در شوش مارت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درج آگهی در سایت بازار شوش تهران

مقالات مرتبط

26 بهمن 1399
پاساژ الماس بلورین بازار شوش تهران

پاساژ الماس بلورین بازار شوش

پاساژ الماس بلورین مجتمع تجاری نوساز، با دوازده طبقه (۴ طبقه همکف) واقع در محله باغ آذری و خیابان...

ادامه مطلب
1 تیر 1401
پاساژ جهیزیه شوش

پاساژ سراسر جهیزیه بازار شوش

اگر تازه عروس هستید یا قصد خرید جهیزیه دارید؛ حتما شما هم با چالش پیدا کردن اقلام جهیزیه در...

ادامه مطلب
22 فروردین 1400
مرکز تجاری رضائی بازار شوش تهران

پاساژ رضایی بازار شوش

پاساژ رضایی بازار شوش مجتمع تجاری قدیمی ساز با چهار طبقه در محله باغ آذری و خیابان صابونیان در...

ادامه مطلب

نظرات کاربران

  • شیما
    8 خرداد 1402

    سلام وقت بخیر یکی توانستگرام قابلمه میفروشه ازش سفارش زدم پولامو برد چیزی برام ارسال نکرد آدرس شوش پاساژالغدیرزده

    • فهیمه گنجعلی - کارشناس محتوا
      29 خرداد 1402

      درود بر شما. از طریق سامانه ما با ایشون آشنا شدین ؟ اگر از طرف ما با فروشگاهی آشنا شده باشید، به همکاران ما در واحد پشتیبانی پیام بدین حتما پیگیری لازم رو انجام میدن.
      اگر نه باید دقت میکردین هنگام خرید. برای آشنایی با خرید امن و سالم از فروشندگان آنلاین این مقاله رو حتما مطالعه کنید.
      راهنمای خرید امن از فروشندگان آنلاین

  • محبوبه
    18 مهر 1402

    پیج ارزان شاپ الغدیر از منم پول خورد و برام ارسال نکرد شما تونستید پس بگیرید؟

    • فاطمه باباعلی _ کارشناس محتوا
      9 آذر 1402

      باسلام
      بابت اتفاقی که برای شما افتاده متاسفیم ولی ما فروشگاهی با این نام نداریم و جزو فروشندگانی که بر روی وبسایت شوش‌مارت معرفی شده نمی‌باشد؛ چنانچه با فروشندگان همکار ما به مشکل خوردید حتما پشتیبانان ما رو در جریان قرار داده تا وضعیت سفارش شمارو پیگیری کنند. 🙏

  • رسول
    7 بهمن 1402

    سلام
    بنده با فردی به نام آقای ابوالفضل تقوی در پاساژ الغدیر کار دارم
    چگونه میتونم با ایشون ارتباط بگیرم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

    • فهیمه گنجعلی - کارشناس محتوا
      8 بهمن 1402

      دورد بر شما. شماره تماس مدیریت مجتمع تجاری اداری الغدیر در مقاله قرار گرفته . اطلاعات حضور ایشون در این پاساژ رو شاید بتونید از مدیریت جویا بشین.