معرفی محصولات روز بازار شوش در کانال تلگرام @shooshmart

پاساژ نور بازار شوش تهران

15 اسفند 1399
پاساژ نور بازار شوش تهران

پاساژ نور بازار شوش مرکز خرید نوساز، با ۱۰ طبقه تجاری واقع در محله باغ آذری و خیابان صابونیان در مرکز بازار چینی و بلور ایران می‌باشد. در این مجتمع تجاری فروشندگان کالاهای مختلف نظیر لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، جهیزیه، ظروف آشپزی و پذیرایی، لوازم برقی و الکترونیکی و … محصولات خود را به صورت عمده و تک عرضه می‌کنند.

معرفی پاساژ نور بازار شوش

پاساژ نور بازار شوش تهران یکی از پاساژ‌های پررفت و آمد و شلوغ می‌باشد و حضور محصولاتی از برند‌های مختلف لیمون، چینی، زرین چینی، طوس چینی، تقدیس، لومینارک، ام جی اس (MGS)، پارس اوپال، آرکوپال، پاشاباغچه، یونیک، گاسونیک، LG ال جی، بوش، زیمنس، سامسونگ، تفال، سانی، کاندید، پارس خزر و … آن را به محیطی مناسب برای خرید تبدیل نموده است.

  • ویدئو معرفی پاساژ نور بازار شوش را مشاهده کنید.

رسانه تبلیغاتی شوش مارت این امکان را برای شما فراهم نموده تا بتوانید بدون نیاز به حضور در شلوغی بازار و آلودگی شهر، تمامی محصولات عرضه شده در پاساژ نور و سایر فروشندگان بازار شوش تهران را در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی و ویدئویی زیر مجموع، مشاهده نموده و ضمن اطلاع از جزئیات فروش و قیمت محصولات، با فروشنده‌ی دست اول کالا به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید.

مشاهده فروشندگان فعال در پاساژ نور بازار شوش تهران

در ادامه به معرفی بخش‌های مختلف این مرکز خرید پرداخته و ضمن ارائه اطلاعات دسترسی و آدرس مسیریابی به معرفی کوتاهی از امکانات و محصولات عرضه شده در این مجتمع تجاری خواهیم پرداخت.

راهنمای مطالعه متن:


آدرس پاساژ نور شوش

  • تهران – میدان شوش – محله باغ آذری – خیابان صابونیان – پاساژ نور شوش تهران

شما می‌توانید تنها با کلیک کردن بر روی نرم افزار مسیریاب محبوب خود، آدرس پاساژ نور در بازار شوش را به راحتی دنبال کرده و به این مجتمع تجاری عزیمت کنید.

 



شماره تماس دفتر پاساژ نور

شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاع از ساعات فعالیت پاساژ، فروشندگان فعال و یا انتقال پیشنهادات و انتقادات خود با مدیریت مجتمع تجاری نور تماس حاصل فرمائید.

راه‌های ارتباطی با مدیریت پاساژ نور:

دفتر مدیـــریت ارتباط مستقیم با مدیریت مجتمع ۰۲۱۵۵۱۸۳۱۳۲

اطلاعات دسترسی با وسایل نقلیه شخصی و عمومی

دسترسی آسان با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی به پاساژ نور | بازار شوش تهران به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در صورت صلاح دید به صورت حضوری در بازار حضور پیدا کرده و محصولات را به صورت مستقیم در مغازه و فروشگاه مشاهده و خریداری نمایید. شما می‌توانید با استفاده از نقشه‌ی زیر به راحتی مسیر خود برای رسیدن به پاساژ نور مشخص نمایید. همچنین می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی نظیر اتوبوس، تاکسی و مترو نیز برای رسیدن به این مجتمع تجاری در بازار شوش تهران استفاده نمایید.


مسیر خطوط اتوبوسرانی :

خط ۲۹۰۶ میدان راه آهن – میدان خراسان ایستگاه شوش  ۲- خط ۲۶۱۵ پایانه جنوب – سعدی جنوبی ایستگاه شوش

مسیر خطوط تاکسیرانی : 

میدان آزادی – خراسان – سپاه – مولوی – شهر ری – راه آهن و … تاکسی‌های این خطوط شما را مستقیما به میدان شوش میرسانند.

مسیر های خطوط مترو :

  • خط کهریزک به تجریش | ایستگاه مترو شوش – تاکسی خط کیانشهر تقاطع خیابان بخارایی – تاکسی خط شوش خیابان صابونیان
  • خط آزادگان به قائم | ایستگاه مترو راه آهن – اتوبوس و تاکسی های مستقیم به میدان شوش – تاکسی خط شوش خیابان صابونیان

نقشه مترو پاساژ الغدیر بازار شوش تهران

 


راهنمای طبقات | پاساژ نور

ساختمان تجاری نور بازار شوش تهران دارای ۱۰ طبقه تجاری می‌باشد و محصولات خاص و پرطرفدار موجود در فروشگاه‌های این پاساژ، محیطی مناسب برای گشت زنی و خرید را برای شما فراهم نموده است. این مجتمع تجاری دارای پارکینگ، آسانسور، پله برقی، سرویس بهداشتی، رستوران و انبار داخلی همچنین باجه بانک سپه و عابر بانک (َATM) می‌باشد که جهت رفاه هرچه بیشتر شما مشتریان و بازدیدکنندگان محترم به خدمت گرفته شده‌اند.


تصاویر داخلی مجتمع تجاری نور:

در ادامه تصاویری از نماهای مختلف این پاساژ و مجتمع تجاری را به نمایش می‌گزاریم.

مرکز خرید نور بازار شوش تهران


محصولات عرضه شده در پاساژ نور شوش

این مرکز خرید فعال در بازار شوش دارای واحدهای تجاری و صنفی مختلفی است که محصولات با کیفیت‌ خود را با قیمت‌های متفاوتی عرضه داشته‌اند. از جمله محصولات عرضه شده در پاساژ نور می‌توان به لوازم آشپزخانه نظیر ظروف آشپزی و پذیرایی چینی، استیل ، آرکوپال، کریستال و بلور، پلاستیکی، برنجی، مسی و … اشاره کرد.

گلدان و گل مصنوعی، ظروف و لوازم دکوری آشپزخانه همچنین مجسمه و تندیس نیز از سری محصولات دیگر عرضه شده توسط فروشندگان فعال پاساژ نور در بازار شوش تهران می‌باشند. لوازم برقی و خورده ریز منزل نیز از سری محصولات عرضه شده توسط فروشندگان پاساژ نور بازار شوش هستند و شما می‌توانید لوازم جهیزیه جدید و باکیفیت را با قیمت مناسب از این مجتمع تجاری بزرگ خریداری نمایید.


فروشندگان فعال در پاساژ نور شوش

شوش مارت | رسانه تبلیغاتی بازار شوش تهران این امکان را برای شما فراهم نموده تا بتوانید بدون نیاز به حضور در شلوغی بازار و آلودگی شهر، تمامی محصولات عرضه شده در پاساژ نور و سایر فروشندگان بازار شوش تهران را در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی و ویدئویی زیر مجموع، مشاهده نموده و ضمن اطلاع از جزئیات فروش و قیمت محصولات، با فروشنده‌ی دست اول کالا به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید.

مشاهده فروشندگان فعال در پاساژ نور بازار شوش تهران


تبلیغات در شوش مارت:

نشر همزمان آگهی محصولات و خدمات شما در وب‌سایت، کانال تلگرام، پیج اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی و ویدئویی پلتفرم تبلیغاتی شوش‌مارت، فرصت بهتر دیده شدن تبلیغات شما را در بین علاقمندان و مشتریان هدف فراهم می‌کند.

شما فروشندگان محترم می‌توانید آگهی محصولات خود را پلتفرم‌های تبلیغاتی شوش مارت منتشر کرده و روزانه به هزاران بازدید‌کننده اینترنتی بازار شوش تهران نمایش دهید.

  • برای کسب اطلاعات بیشتر و درج آگهی در شوش مارت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درج آگهی در سایت بازار شوش تهران

مقالات مرتبط

26 بهمن 1399
پاساژ الغدیر بازار شوش تهران

پاساژ الغدیر بازار شوش

پاساژ الغدیر مجتمع تجاری نوساز، با هشت طبقه واقع در محله باغ آذری و خیابان صابونیان در مرکز بازار...

ادامه مطلب
26 بهمن 1399
پاساژ الماس بلورین بازار شوش تهران

پاساژ الماس بلورین بازار شوش

پاساژ الماس بلورین مجتمع تجاری نوساز، با دوازده طبقه (۴ طبقه همکف) واقع در محله باغ آذری و خیابان...

ادامه مطلب
2 اسفند 1399
پاساژ شهرداری بازار شوش تهران

پاساژ شهرداری بازار شوش

پاساژ شهرداری بازار شوش مجتمع تجاری قدیمی ساز، با ۵ طبقه واقع در محله باغ آذری و خیابان صابونیان...

ادامه مطلب

نظرات کاربران