معرفی محصولات روز بازار شوش در کانال تلگرام @shooshmart

لیست ۱۵ تا از بهترین پارکینگ های بازار شوش + همراه مسیریابی

دسته بندی: وبلاگ
6 بهمن 1401
فهرست پارکینگ های بازار شوش تهران

بازار شوش تهران یکی از بازارهای معروف شهر تهران برای خرید اقلام و وسایل موردنیاز منزل، وسایل کاربردی خانه و آشپزخانه و اقلام مربوط به جهیزیه می‌باشد که با توجه به قرار گرفتن این بازار در محدوده شهری شما می‌توانید برای عزیمت به این بازار از خودروی شخصی استفاده کنید.

حال یکی از نکات حائز اهمیت هنگام سفر به این بازار با خودروی شخصی، انتخاب نزدیک ترین پارکینگ به محل خرید مدنظر شما می‌باشد؛ چراکه بازار شوش همواره شلوغ و پر ترافیک بوده و پیدا کردن جای پارک بسیار وقت گیر است؛ همچنین در صورت پارک کردن در کوچه پس کوچه‌های این بازار، تضمینی برای امنیت خودروی شما نیز وجود ندارد. اهمیت این موضوع باعث شد ما در این مقاله برای سهولت کار شما نزدیک‌ترین پارکینگ‌های محدوده شوش را همراه با اطلاعات مسیریابی در اختیار شما قرار دهیم.

راهنمای مطالعه متن: 


پارکینگ های بازار شوش کجاست؟

  • پارکینگ خاکی
  • پارکینگ پاساژ جهیزیه
  • پارکینگ مجتمع نور
  • پارکینگ مجتمع الماس
  • پارکینگ پاساژ ثامن
  • پارکنگ پاساژ مهتاب
  • پارکینگ مجتمع تجاری آبگینه
  • پارکینگ پاساژ قصر بلور

نزدیک ترین پارکینگ به پاساژ مد نظر شما!

اگر با خودروی شخصی قصد عزیمت به بازار شوش را کرده‌اید؛ پس از انتخاب پاساژ هدف و یا مغازه مورد نظر برای خرید، یکی از کارهای ضروری پیدا کردن نزدیک ترین پارکینگ می‌باشد. ما در اینجا پارکینگ‌ پاساژهای مختلف شوش را به همراه تصویر، آدرس و مسیریابی معرفی کرده‌ایم.

نکته: تمامی پارکینگ‌های موجود در محدوده بازار شوش در طرح ترافیک می‌باشند و برای عزیمت به آنها یا باید طرح داشته باشید و یا در ساعات و روزهایی که طرح وجود ندارد به آن مراجعه کنید. تنها پارکینگی که می‌توان بدون قرارگیری در طرح به آن وارد شوید پارکینگ ثامن است که می‌توانید از مسیر دیگری به جز محدوده شوش به آن عزیمت کنید.


مجتمع جهیزیه، بهترین و مدرنترین پارکینگ شوش

پارکینگ طبقاتی مجتمع تجاری جهیزیه با ظرفیت بیش از ۲۵۰۰ خودرو این امکان را به شما می‌دهد تا خریدی آسوده از این پاساژ داشته باشید. این پارکینگ دارای دو ورودی مختلف ماشین رو می‌باشد که یکی از خیابان شوش نرسیده به میدان شوش و دومی از خیابان مشهدی حسن می‌باشد. این پارکینگ دارای دسترسی بسیار خوبی به بازار می باشد و در ضلع شمال غربی میدان شوش واقع گردیده است.

  • آدرس: ضلع شمال غربی میدان شوش، خیابان شوش غربی، پارکینگ مجتمع تجاری جهیزیه ایران

فهرست پارکینگ های بازار شوش تهران


پارکینگ مجتمع تجاری نور

مجتمع تجاری نور با ۲ طبقه پارکینگ و ظرفیت مطلوب، همچنبن با داشتن نگهبان و مسئولین فعال این امکان را به شما می‌دهد که بدون دغدغه جای پارک از این پاساژ دیدن کنید.

  • آدرس: خیابان شوش، نرسیده به میدان شوش، خیابان کاخ جوانان، خیابان دشتبان‌زاده، روبروی بوستان میثاق، پارکینگ پاساژ نور


پارکینگ مجتمع تجاری پرنسا؛ در قلب بازار شوش

پارکینگ طبقاتی پاساژ پرنسا در ۵ طبقه با بیش از ۵۰۰ واحد پارکینگ طراحی و ساخته شده است. این پارکینگ نیز یکی از پارکینگ‌های نوساز و امن بازار شوش می‌باشد و از نظر موقعیت مکانی در قلب بازار شوش (خیابان صابونیان) واقع گردیده است.

  • آدرس: راسته اصلی بازار شوش (خیابان صابونیان)، خیابان مقاریان، پارکینگ پرنسا


پارکینگ مجتمع الماس بلورین

پارکینگ مجتمع تجاری اداری الماس بلورین، پارکینگی با ظرفیت ۳۰۰ خودرو در طبقات زیر همکف مجتمع الماس بلورین می‌باشد که در منطقه ۱۶ و جنوب میدان شوش واقع است. از نظر موقعیت اجتماعی در نزدیکی بیمارستان مهدیه، سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و پارک میثاق می‌باشد. درب ورودی این پارکینگ از خیابان جندقی می‌باشد.

  • میدان شوش، ابتدای خیابان فداییان اسلام، خیابان صابونیان، کوچه عابدینی، خیابان جندقی، پارکینگ مجتمع الماس بلورین

فهرست پارکینگ های بازار شوش تهران


پارکینگ مجتمع تجاری ثامن؛ واقع در بزرگترین پاساژ گل مصنوعی شوش

پارکینگ طبقاتی ثامن یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین پارکنیگ‌های شهر تهران در منطقه ۱۶ و در ضلع شرقی پارک بعثت واقع شده است. این پارکینگ طبقاتی به شکل یک گاراژ مدرن ساخته شده و دارای فضای پارکینگ سرپوشیده به اندازه ۱۰۰۰ خودرو می‌باشد. متاسفانه این پارکینگ از امکانات حفاظتی نظیر دوربین مداربسته برخوردار نیست.

نکته قابل توجه این است که پارکینگ مجتمع تجاری ثامن تا راسته اصلی بازار شوش(خیابان صابونیان) قریب به ۱۰ دقیقه (پیاده) فاصله داشته و امکان استفاده از وسایل نقلیه برای رسیدن به بازار وجود ندارد و باید مسیر تا سر بازار را پیاده طی کنید. این پارکینگ همچنین بواسطه موقعیتی که دارد می‌توان از مسیرهای دیگری به جز مسیرهای واقع در طرح به آن عزیمت نمود.

  • اتوبان بعثت غرب، ابتدای خیابان صابونیان، پارکینگ عمومی طبقاتی ثامن

فهرست پارکینگ های بازار شوش تهران


پارکینگ پاساژ مهتاب

این پارکینگ دارای دو ورودی بوده اما ورودی ماشین روی این پارکینگ از خیابان رحیم زاده می‌باشد. این پارکینگ عمدتا به وسایل نقلیه کسبه و نزدیکان مجموعه تعلق دارد و معمولا ماشین های شخصی به سختی فرصت پارک در آن را پیدا می‌کنند.

  • خیابان کاخ جوانان، خیابان دشتبان‌زاده، خیابان رحیم زاده، پارکینگ پاساژ مهتاب


پارکینگ پاساژ آبگینه

پارکینگ مجتمع تجاری آبگینه در محله باغ آذری تهران و خیابان ری، صابونیان، بین میرمحمد میرصالحی و زارعی واقع شده است. این مکان یکی از سیزده پارکینگ در محله باغ آذری تهران می‌باشد؛ ورودی پارکینگ از خیابان صابونیان کوچه هفدهم می‌باشد.

  • آدرس: تهران، ری، صابونیان، بین میثاق و زارعی، پلاک ۶۴

 

پارکینگ پاساژ آبگینه شوش تهران


پارکینگ پاساژ قصر بلور

پارکینگ پاساژ قصربلور به صورت کاملا مهندسی طوری طراحی شده است که ورودی و خروجی آن به بزرگراه مهم فدائیان اسلام متصل می‌گردد.

  • مبدان شوش، خیابان فداییان اسلام به سمت جنوب، دست چپ خیابان، پارکینگ پاساژ قصر بلور


پارکینگ خاکی، بهترین پارکینگ عمومی بازار شوش

این مکان یکی از یازده پارکینگ در محله باغ آذری تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بازار بلور شوش و همچنین پاساژ الغدیر، رستوران دیزستون، خانه ایده آل و کافه Dizstone قرار گرفته است.

ساعت کاری: ۸:۳۰ صبح الی ۲۰:۳۰ شب

  • آدرس: تهران، ری، صابونیان، بین عابدینی و اردشیر (محله باغ آذری)

فهرست پارکینگ های بازار شوش تهران


در آخر…

قبل از عزیمت به بازار شوش با در نظر گرفتن طرح کنترل ترافیک و پاساژی که قصد خرید از آن را دارید، بهترین پارکینگ را انتخاب کرده و از ساعت کاری و آدرس دقیق آن مطلع شوید تا با خیال راحت و بدون دغدغه جای پارک از خرید خود لذت ببرید. پیشنهاد ما به شما این است که اگر با خودروی شخصی قصد سفر به بازار شوش را دارید حتما خودروی خود را در پارکینگ قراردهید تا هم امنیت ماشین شما حفظ گردد و هم اینکه موجب ترافیک و یا جریمه‌های ناشی از آن بعلت پارک در جای نادرست نگردد.

مقالات مرتبط

13 مهر 1400
معرفی بازار شوش

معرفی بازار شوش تهران

بدون‌ شک یکی از بهترین بازارهای شهر تهران برای خرید لوازم آشپزخانه و ظروف پذیرایی بخصوص ظروف کریستالی، بازار...

ادامه مطلب
29 اردیبهشت 1401
باربری شوش تهران

لیست باربری های بازار شوش تهران + شماره تلفن و آدرس

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر بازار خریدهای اینترنتی و غیر حضوری بسیار رونق گرفته‌است، اهمیت باربری‌ها، پست...

ادامه مطلب
15 مهر 1401
10 پرسش رایج درباره بازار شوش

۱۰ پرسش رایج درباره بازار شوش

اگر تا به حال به بازار شوش سفر نکرده باشید و یا فقط نام آن را شنیده باشید؛ حتما...

ادامه مطلب

نظرات کاربران

  • ali
    11 بهمن 1401

    چقدر خوب که به صورت یکجا و جامع همه پارکینگ های بازار شوشو معرفی کردید که دیگه از این سایت به اون سایت سردرگم نشیم!

    • فاطمه باباعلی _ کارشناس محتوا
      12 بهمن 1401

      با سلام؛ خوشحالیم که براتون مفید بوده نظراتتون رو راجع به سایر بلاگ‌های وبسایت هم بیان کنید.