معرفی محصولات روز بازار شوش در کانال تلگرام @shooshmart

پاساژ الماس بلورین بازار شوش

26 بهمن 1399
پاساژ الماس بلورین بازار شوش تهران

پاساژ الماس بلورین مجتمع تجاری نوساز، با دوازده طبقه (۴ طبقه همکف) واقع در محله باغ آذری و خیابان صابونیان در مرکز بازار چینی و بلور ایران می‌باشد. در این مجتمع فروشندگان کالاهای مختلف نظیر لوازم برقی، لوازم خانگی، ابزار و ظروف آشپزخانه، لوازم جهیزیه، ظروف آشپزی و پذیرایی، گل و گلدان، لوازم چوبی و … محصولات خود را به صورت عمده و تک عرضه می‌کنند. در ادامه به معرفی بخش‌های مختلف این مرکز خرید پرداخته و ضمن ارائه اطلاعات دسترسی و آدرس مسیریابی به معرفی کوتاهی از امکانات و محصولات عرضه شده در این مجتمع تجاری خواهیم پرداخت.

راهنمای مطالعه متن:


معرفی پاساژ الماس بلورین بازار شوش

علاوه بر تنوع محصولات عرضه شده در این مجتمع اداری/تجاری؛ حضور برند‌های معتبر ظروف و لوازم نظیر لیمون، چینی زرین، چینی طوس، چینی تقدیس، ام جی اس (MGS)، پارس اوپال، آرکوپال، پاشاباغچه، یونیک، گاسونیک، LG ال جی، بوش، زیمنس، سامسونگ، تفال، سانی، کاندید و پارس خزر در فروشگاه‌‎های این مجتمع تجاری؛ این مرکز خرید را به محیطی مناسب برای خرید لوازم خانگی، آشپزخانه و جهیزیه تبدیل نموده است.

معرفی پاساژ الماس بلورین بازار شوش


رسانه تبلیغاتی شوش‌مارت این امکان را برای شما فراهم نموده تا بتوانید بدون نیاز به حضور در شلوغی بازار و آلودگی شهر، تمامی محصولات عرضه شده در پاساژ الماس بلورین و سایر فروشندگان بازار شوش تهران را در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی و ویدئویی زیر مجموع مشاهده نموده و ضمن اطلاع از جزئیات فروش و قیمت محصولات، با فروشنده‌ی دست اول کالا به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید.

مشاهده فروشندگان فعال در پاساژ الماس بلورین بازار شوش تهران


آدرس پاساژ الماس بلورین شوش

  • تهران – میدان شوش – محله باغ آذری – خیابان صابونیان – نبش کوچه عابدینی – پاساژ الماس بلورین

شما می‌توانید تنها با کلیک کردن بر روی نرم افزار مسیریاب محبوب خود، آدرس پاساژ الماس بلورین در بازار شوش را به راحتی دنبال کرده و به این مجتمع تجاری عزیمت کنید.



شماره تماس دفتر پاساژ الماس بلورین

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاع از ساعات فعالیت پاساژ، فروشندگان فعال و یا انتقال پیشنهادات و انتقادات خود با مدیریت مجتمع تجاری اداری الماس بلورین تماس حاصل نمایید.


دفتر مدیـــریت


ارتباط مستقیم با مدیریت مجتمع


۰۲۱۵۵۱۸۲۰۳۱ | ۰۲۱۵۵۰۴۰۰۸۴


شماره تماس دفتر پاساژ الماس بلورین


اطلاعات دسترسی با وسایل نقلیه شخصی و عمومی

دسترسی آسان با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی به پاساژ الماس بلورین بازار شوش تهران به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در صورت امکان به صورت حضوری در بازار قرار گرفته و محصولات مورد نظر را به خوبی مشاهده، بررسی و خریداری نمایید.

شما می‌توانید با استفاده از نقشه‌ی زیر به راحتی مسیر خود برای رسیدن به مجتمع تجاری الماس بلورین مشخص نمایید. همچنین می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی نظیر اتوبوس، تاکسی و مترو نیز برای رسیدن به این مجتمع تجاری در بازار شوش تهران استفاده نمایید.

اطلاعات دسترسی با وسایل نقلیه شخصی و عمومی


مسیر خطوط اتوبوسرانی :

خط ۲۹۰۶ میدان راه آهن – میدان خراسان ایستگاه شوش  ۲- خط ۲۶۱۵ پایانه جنوب – سعدی جنوبی ایستگاه شوش

مسیر خطوط تاکسیرانی : 

میدان آزادی – خراسان – سپاه – مولوی – شهر ری – راه آهن و … تاکسی‌های این خطوط شما را مستقیما به میدان شوش میرسانند.

مسیر های خطوط مترو :

  • خط کهریزک به تجریش | ایستگاه مترو شوش – تاکسی خط کیانشهر تقاطع خیابان بخارایی – تاکسی خط شوش خیابان صابونیان
  • خط آزادگان به قائم | ایستگاه مترو راه آهن – اتوبوس و تاکسی های مستقیم به میدان شوش – تاکسی خط شوش خیابان صابونیان

نقشه مترو پاساژ الغدیر بازار شوش تهران


راهنمای طبقات | پاساژ الماس بلورین

ساختمان تجاری اداری الماس بلورین بازار شوش تهران دارای ۱۲ طبقه می‌باشد که شش طبقه آن تجاری و طبقات دیگر نیز اداری هستند. این مجتمع خرید دارای پارکینگ عمومی، آسانسور، پله برقی، سرویس بهداشتی، رستوران و فوت کورت، نمازخانه و … همچنین باجه بانک آینده و عابر بانک (َATM) می‌باشد که جهت رفاه هرچه بیشتر شما مشتریان و بازدیدکنندگان محترم به خدمت گرفته شده‌‌است.

تصاویر داخلی مجتمع الماس بلورین:

در ادامه تصاویری از نماهای مختلف این پاساژ و مجتمع تجاری را به نمایش می‌گزاریم.

مجتمع خرید الماس بلورین بازار شوش


محصولات عرضه شده در پاساژ الماس بلورین شوش

این مرکز خرید فعال در بازار شوش دارای واحدهای تجاری و صنفی مختلفی است که محصولات با کیفیت‌ خود را با قیمت‌های مقرون به صرفه و شیوه‌های فروش گوناگون نظیر تک و عمده عرضه می‌دارند. از جمله محصولات عرضه شده در پاساژ الماس بلورین می‌توان به ظروف دکوری و پذیرایی، دکوری آشپزخانه، صنایع دستی، ظروف و لوازم چوبی و … اشاره کرد. ظروف چینی، بلور، کریستال، سرامیک و … در این مرکز خرید نیز از سری محصولات پرفروش و پرطرفدار آن به شمار می‌روند.


فروشندگان فعال در پاساژ الماس بلورین شوش

پلتفرم تبلیغاتی شوش مارت | بازار شوش تهران این امکان را برای شما فراهم نموده تا بتوانید بدون نیاز به حضور در شلوغی بازار و آلودگی شهر، تمامی محصولات عرضه شده در پاساژ الماس بلورین و سایر فروشندگان بازار شوش تهران را در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی و ویدئویی زیر مجموع، مشاهده نموده و ضمن اطلاع از جزئیات فروش و قیمت محصولات، با فروشنده‌ی دست اول کالا به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید.

مشاهده فروشندگان فعال در پاساژ الماس بلورین بازار شوش تهران


در سامانه تبلیغاتی شوش‌مارت فروشنده شو!

نشر همزمان آگهی محصولات و خدمات شما در وب‌سایت، کانال تلگرام، پیج اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی و ویدئویی پلتفرم تبلیغاتی شوش‌مارت، فرصت بهتر دیده شدن تبلیغات شما را در بین علاقمندان و مشتریان هدف فراهم می‌کند.

شما فروشندگان محترم می‌توانید آگهی محصولات خود را پلتفرم‌های تبلیغاتی بازار شوش تهران منتشر کرده و روزانه به هزاران بازدید‌کننده مجموعه تبلیغاتی شوش مارت نمایش دهید.

  • برای کسب اطلاعات بیشتر و درج آگهی در شوش مارت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درج آگهی در سایت بازار شوش تهران

مقالات مرتبط

26 بهمن 1399
پاساژ الغدیر بازار شوش تهران

پاساژ الغدیر بازار شوش

پاساژ الغدیر مجتمع تجاری نوساز، با هشت طبقه واقع در محله باغ آذری و خیابان صابونیان در مرکز بازار...

ادامه مطلب
2 اسفند 1399
پاساژ شهرداری بازار شوش تهران

پاساژ شهرداری بازار شوش

پاساژ شهرداری بازار شوش مجتمع تجاری قدیمی ساز، با ۵ طبقه واقع در محله باغ آذری و خیابان صابونیان...

ادامه مطلب
9 مرداد 1400
پاساژ نگین بازار شوش تهران

پاساژ نگین بازار شوش

پاساژ نگین بازار شوش مجتمع تجاری قدیمی ساز با دو طبقه در محله باغ آذری و خیابان صابونیان در...

ادامه مطلب

نظرات کاربران